دانشکده علوم توانبخشی شیراز
تاثیر کم شنوایی بر حافظه فعال
درک گفتار از یک سو نیازمند توانایی شنوایی برای شنیدن سیگنال گفتاری و از سوی دیگر، نیازمند توانایی شناختی برای ارتباط دادن این اطلاعات با دانش موجود ذخیره شده در حافظه بلند مدت معنایی است
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
انتخاب رشته ارتوز و پروتز دانشکده علوم توانبخشی به عنوان یکی از حوزه های دانشی جهت مرجعیت علمی و تمایز رسالت آکادمیک
در راستای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و رسالت واگذار شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور جهت تببین مرجعیت علمی و انتخاب حوزه های تمرکز و تمایز آکادمیک خود، دانشگاه علوم پزشکی شیراز 10 رشته منتخب خود را معرفی نمود.
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
پیام تبریک رییس دانشکده به مناسبت روز ملی ارتز و پروتز
به مناسبت روز ملی ارتز و پروتز ، 16 اسفند
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
تالیف کتاب
اعضای هیات علمی گروه فیزیو تراپی در تألیف کتابی تحت عنوان " مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی " با گروه ارگونومی دانشکده بهداشت همکاری داشته اند.
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
تبریک ریاست دانشکده به مناسبت روز جهانی شنوایی
سوم مارس روز جهانی شنوایی
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
پذیرش ایندکس اسکوپوس ژورنال دانشکده
ژورنال «علوم و تحقیقات توانبخشی» توسط هیات انتخاب و مشاوره محتوا ( CSAB) ارزیابی شده است و به توصیه CSAB این عنوان برای درج در Scopus پذیرفته شده است.
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
تبریک ریاست دانشکده به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مرد
فرا رسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
برگزاری وبینار توسط هیات علمی گروه گفتاردرمانی در دانشگاه Linkoping کشور سوئد
تشریح ویژگی های اختلال نادر صوتی اسپاسمودیک دیسفونیا،
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
چهارکین کنگره بین المللی سلامت همراه
چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه ، محور توانبخشی 2 روز با حضور اساتید این دانشکده برگزار گردید.
دانشکده علوم توانبخشی شیراز
رویکرد Action Observation (مشاهده ی فعالیت) در کاردرمانی بیماران سکته مغزی
رویکرد Action observation (مشاهده ی فعالیت) در کاردرمانی بیماران سکته مغزی