دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛
کسب رتبه اول دانشگاه توسط دانشجویان فرهیخته و پرتلاش انجمن علمی دانشجویی
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی شیراز، دکتر ایمان رضایی، رئیس دانشکده علوم توانبخشی شیراز، طی پیامی کسب رتبه اول دانشگاه توسط انجمن علمی دانشجویی فیزیوتراپی را تبریک گفتند. در متن پیام آمده است:
«کسب رتبه اول دانشگاه توسط دانشجویان فرهیخته و پرتلاش انجمن علمی دانشجویی فیزیوتراپی، مایه خرسندی و افتخار فراوان است. این موفقیت درخشان و ارزشمند را به تمامی دانشجویان، اساتید و همکاران محترم تبریک عرض مینمایم.
این دستاورد، نشاندهنده تعهد، همدلی و روحیهی علمی بالای دانشجویانی است که با تلاش مستمر در مسیر تحقق اهداف انجمن علمی، از جمله «ارتقای سطح علمی، تقویت مهارتهای پژوهشی و ایجاد فضایی پویا و اثرگذار در دانشگاه»، گام برداشتهاند. این موفقیت نشان داد که توانمندی علمی و روحیه کار گروهی دانشجویان ما، جایگاه دانشکده را در سطح دانشگاه تثبیت میکند.

در این راستا، از زحمات بیدریغ اعضای فعال انجمن علمی و همچنین حمایتهای بیشائبهی اساتید محترم همراه قدردانی مینمایم. امیدوارم این موفقیت، سرآغاز زنجیرهای از دستاوردهای بزرگتر در عرصههای علمی، پژوهشی و فرهنگی باشد و همواره شاهد درخشش روزافزون دانشجویان عزیز و مجموعه دانشکده باشیم.»
اعضای انجمن:
دکتر فرحناز امامی، استاد مشاور انجمن
امیر حسین رحیمی، دبیر انجمن/کمیته آموزش
فاطمه شکوهی مهر، نائب دبیر/کمیته فرهنگی و فناوری
دانیال رستمی، کمیته پژوهش
سپهر رضائیان، کمیته زبان تخصصی
نسیم کریمی، کمیته روابطعمومی و فضای مجازی
نیوشا منصوری، کمیته نشریه
پایان خبر
نظر دهید