متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/12/14
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انتخاب دکتر شیوا ابراهیمیان بعنوان معاون فرهنگی دانشجویی برتر دانشگاه

همایش فصل نو

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی، دکتر شیوا ابراهیمیان عضو هیات علمی دانشکده به عنوان برترین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب گردید.

رئیس دانشکده در پیامی کسب افتخارات در حوزه فرهنگی دانشجویی را تبریک گفت و ضمن تقدیر از تلاش اساتید، دانشجویان و کارکنان معاونت فرهنگی دانشکده، بیان کرد: تلاش این عزیزان در کنار علم آموزی و تحقیق باعث رشد و بالندگی جامعه دانشگاهی بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

دکتر علیرضا متاله در ادامه افزود: طی برگزاری آئین افتتاحیه همایش فصل نو از سوی دبیرخانه انجمن های علمی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر شیوا ابراهیمیان به عنوان برترین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شد.

ایشان با اشاره به تلاش های همیشگی انجمن علمی گفتار درمانی، افزود: در همین مراسم، این انجمن با دبیری آقای محمد عباسی دانشجوی گفتاردرمانی به عنوان برترین انجمن علمی دانشگاه معرفی و از ایشان به عنوان کارآفرین برتر تجلیل گردید.

رئیس دانشکده ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر اساتید و دانشجویان در آینده نیز شاهد موفقیت چشم گیر دانشکده در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم.

پایان خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار کتابخانه
  • کد خبری : 75200
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید