کارشناسی شنوایی شناسی ورودی 1403
نیمسال اول 1404-1403
عنوان درس |
شماره درس |
تعداد واحد تئوری/ عملی |
گروه |
روز و ساعت |
محل تشکیل کلاس |
آناتومی سر و گردن و تنه |
172763 |
3 ( 2/1) |
1 |
شنبه 10-8 سه شنبه 12-10 |
سالن پنج سالن پنج |
روانشناسی عمومی و رشد |
172761 |
2/- |
1 |
دوشنبه 12-10 |
سالن پنج |
اصول توانبخشی |
172762 |
1(5/0و 5/0) |
1 |
چهارشنبه 10-8 |
سالن تمرین درمانی |
فیزیک صوت |
172701 |
2(1/1) |
1 |
چهارشنبه 12-10 |
سالن پنج |
فارسی عمومی |
237203 |
3 |
|
دوشنبه17-13 |
سالن نه |
زبان عمومی یک |
221201 |
4 |
7 |
یکشنبه 17-15 سه شنبه 17-15 |
سالن هشت سالن هشت |
زبان پیش دانشگاهی |
221207 |
3 |
9 |
یکشنبه 15-13 سه شنبه 15-13 |
سالن هشت سالن هشت |
اندیشه اسلامی (1) (مبداومعاد) |
2612071 |
2/- |
17( خواهران) 18(برادران) |
خواهران(یکشنبه 10-8 ) خواهران(یک شنبه 12-10) برادران(یک شنبه 12-10) |
سالن هفت سالن هشت سالن هفت |
تربیت بدنی یک |
649201 |
1 |
2 ( خواهران) ( برادران) |
خواهران (شنبه 13-11) برادران(شنبه 12-10) |
سالن غدیر مجتمع ولایت |
کارشناسی شنوایی شناسی ورودی 1402
نیمسال اول 1404-1403
عنوان درس |
شماره درس |
تعداد واحد تئوری/ عملی |
گروه |
روز و ساعت |
محل تشکیل کلاس |
آناتومی و فیزیولوژی دستگاه شنوایی و تعادل |
1727141 |
3(2/1) |
1 |
دوشنبه 10-8(تئوری) شنبه 17-15(عملی) |
سالن 3 دانشکده مدیریت سالن دو |
مشاوره شنوایی شناسی |
172775 |
2/- |
1 |
چهارشنبه 12-10 |
سالن نه |
ارزیابی پایه شنوایی (1) |
172770 |
3(2/1) |
1 |
شنبه 10-8 شنبه 12-10 |
سالن شش سالن پنج |
مبانی توانبخشی شنوایی |
172774 |
2(1/1) |
1 |
چهارشنبه 10-8 سه شنبه 18-16 |
سالن الکتروتراپی سالن دو |
کاربرد داروها در شنوایی شناسی |
172724 |
1/- |
1 |
سه شنبه 10-8 |
سالن پنج |
مبانی زبان شناسی و آواشناسی آکوستیک |
172721 |
3/- |
1 |
دوشنبه 16-13 |
سالن دو |
بهداشت عمومی و کمکهای اولیه |
172760 |
2(1/1) |
1 |
سه شنبه 16-14 ( بخش کمکهای اولیه) چهارشنبه 17-15 ( بخش بهداشت) |
سالن پنج سالن نه |
تفسیر موضوعی قرآن |
2612111 |
2/- |
15 ( خواهران) 17 ( خواهران) 16 (برادران ) |
خواهران (یکشنبه 15-13) خواهران (یکشنبه 15-13) برادران (یکشنبه 17-15) |
سالن ده سالن هفت سالن ده |
بیماری های مغز و اعصاب |
172711 |
2/- |
1 |
دوشنبه 12-10 |
سالن شش |
کارشناسی شنوایی شناسی ورودی 1401
نیمسال اول 1404-1403
عنوان درس |
شماره درس |
تعداد واحد تئوری/ عملی |
گروه |
روز و ساعت |
محل تشکیل کلاس |
زبان آموزی کودکان کم شنوا |
172776 |
2/- |
1 |
سه شنبه 12-10 |
سالن سه |
شنوایی شناسی صنعتی |
172734 |
2(1/1) |
1 |
شنبه 16-15 چهارشنبه 12-10 |
کلینیک چمران سالن یازده |
اصول و مبانی سمعک و کمک افزارهای شنوایی و ارتباطی |
172782 |
2(1/1) |
1 |
یکشنبه 14-13 چهارشنبه 10-8 |
بیمارستان خلیلی سالن پنج |
شنوایی شناسی کودکان |
1727361 |
3(2/1) |
1 |
سه شنبه 10-8 (تئوری) شنبه 15-13 ( عملی) |
سالن تمرین درمانی کلینیک شنوایی |
تربیت شنوایی |
1727371 |
3(2/1) |
1 |
دوشنبه 10-8 ( تئوری) چهارشنبه 15-13( عملی) |
سالن پنج سالن سه |
آزمون های رفتاری سیستم مرکزی شنوایی |
172778 |
3(2/1) |
1 |
دوشنبه 12-10 ( تئوری) دوشنبه 15-13 ( عملی) |
سالن دو سالن پنج |
تاریخ تحلیلی صدر اسلام |
2612102 |
2/- |
17( خواهران) (برادران ) |
خواهران (سه شنبه 15-13) بصورت مشترک با سایر گروهها |
سالن هفت
|
کارآموزی ارزیابی شنوایی بزرگسالان 2 |
1727421 |
-/2 |
1 |
یکشنبه 12-8 |
- |
کارآموزی گوش،گلو و بینی |
172790 |
-/1 |
1 |
شنبه 12-8 |
- |
کارشناسی شنوایی شناسی ورودی 1400
نیمسال اول 1404-1403
عنوان درس |
شماره درس |
تعداد واحد تئوری/ عملی |
گروه |
روز و ساعت |
محل تشکیل کلاس |
پروژه یا سمینار |
172789 |
2/- |
1 |
- |
- |
شنوایی شناسی بالینی |
172738 |
2/- |
1 |
چهارشنبه 15-13 |
سالن پنج |
ملاحظات ویژه در تجویز و تنظیم سمعک و کمک افزارهای شنوایی و ارتباطی در شیرخواران، کودکان، سالمندان و گروه های خاص |
172784 |
2/- |
1 |
چهارشنبه 12-10 |
کلاس هفت |
کارآموزی ارزیابی، تجویز و تنظیم وسایل کمک شنوایی و ارتباطی 2 |
172794 |
-/1 |
1 |
یکشنبه 12-8 |
- |
کارآموزی ارزیابی شنوایی بزرگسالان 4 |
172746 |
-/2 |
1 |
شنبه 12-8 |
- |
کارآموزی تربیت شنوایی 1 |
172753 |
-/1 |
1 |
شنبه 16-13 |
- |
کارآموزی ERA1 |
172797 |
-/1 |
1 |
سه شنبه 12-8 |
- |
کارآموزی غربالگری شنوایی نوزادان و کودکان |
172750 |
-/1 |
1 |
دوشنبه 10-8 |
- |
کار آموزی ارزیابی شنوایی کودکان 2 |
172749 |
-/1 |
1 |
دوشنبه 12-10 |
- |
فرهنگ و تمدن اسلام و ایران |
261212 |
2 |
13 ( خواهران) 12 (برادران ) |
خواهران (دو شنبه15-13) برادران (دو شنبه 17-15) |
سالن هفت سالن هفت |