متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/12/16
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به مناسبت سالروز ملی «ارتز و پروتز»

روز ملی ارتز و پروتز

رئیس دانشکده علوم توانبخشی شیراز، امروز در سالروز ملی « ارتز و پروتز »، با انتشار پیامی، فرارسیدن این مناسبت را به همه اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، متن پیام دکتر علیرضا متاله به این شرح است:

افزایش تصادفات، حوادث طبیعی، پدیده سالمندی، معلولیت ها و شیوع بیماری های اسکلتی عضلانی، نیاز جوامع را به علم و تخصص ارتز و پروتز افزایش داده و کاربرد این علم در جامعه امروز نمود بسیار زیادی پیدا کرده است. ترکیب علوم توانبخشی و فنی-مهندسی، افق های روشنی را توسط دستان توانمند متخصصین ارتز و پروتز پیش روی بیماران قرار داده است.

همکاران این رشته در حیطهای وسیعی از جمله ساخت ارتزها و پروتزهای اندامها و ستون فقرات گرفته تا ساخت پروتزهای چشم و اورتزها و پروتزهای روبوتیک، مشغول به ارایه خدمات تخصصی هستند، تلاش این همکاران، علاوه بر کمک به توانبخشی افراد کم توان و ناتوان، در بازگشت آنها به زندگی عادی و بهبود روابط اجتماعی و مشارکت آنها در سطح جامعه نیز تاثیر بسزایی دارد.

افتخار داریم که دانشکده علوم توانبخشی شیراز یکی از دانشکده های برتر کشور در آموزش و پژوهش این حوزه قرار دارد و گروه آموزشی ارتز و پروتز، جزو بهترین دپارتمان ها در میان دانشگاه های علوم پزشکی به لحاظ سطح علمی و تخصص اعضای هیات علمی و سطح کمی و کیفی آموزش های دانشجویان است که در نهایت منجر به ارائه خدمات با کیفیت در سطح جامعه می شود.

ضمن گرامی داشت این مناسبت ارزشمند، فرا رسیدن آن را به همکاران حوزه ارتز و پروتز، اعضای محترم هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان این رشته در این دانشکده و سایر مراکز درمانی استان، تبریک گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان دارم.

 

پایان خبر
  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار کتابخانه
  • کد خبری : 75343
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید