متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/04/21
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده علوم توانبخشی شیراز

برگزاری وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی"

وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی" روز چهارشنبه مـــورخ 23 تیرماه از ساعت 8 الی 12 توسط گروه شنوایی شناسی برگزار خواهد شد.

دکتر افسانه دوستی مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد : وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی" روز چهارشنبه مـــورخ 23 تیرماه از ساعت 8 الی 12 توسط گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش همچنین عنوان نمود که هدف از برگزاری این وبینار آشنایی شنوایی شناسان با چگونگی تشخیص افتراقی اختلالات دهلیزی محیطی از مرکزی ، سرگیجه وضعیتی خوش خیم ، ضایعات دهلیزی محیطی یکطرفه و دو طرفه و استفاده از راهکار های توانبخشی مناسب برای هر اختلال می باشد. وی همچنین اضافه نمود که در این وبینار به پرسشنامه های مورد استفاده در فرایند تاریخچه گیری، ارزیابی و توانبخشی سرگیجه نیز پرداخته خواهد شد.
لازم به ذکر است که این وبینار دارای 3 امتیاز بازآموزی بوده و ثبت نام در آن از طریق سایت آموزش مداوم پزشکی و با شناسه 166372 انجام می پذیرد.
  • گروه خبری :
  • کد خبری : 43856
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید