متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/01/22
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نحوه ثبت درخواست حذف نیمسال

حذف نیمسال

باطلاع می رساند ارسال درخواست حذف  نیمسال از طریق سامانه آموزشی سبا و از تاریخ 28 / 01 / 1400 لغایت 06 / 02 / 1400 میسر می باشد. لازم به ذکر است به درخواست های ارسال شده پس از بازه فوق به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

ضمنا جهت حذف نیمسال به موارد زیر توجه فرمایید:

1- ثبت درخواست حذف نیمسال صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سبا- قسمت درخواست ها امکان پذیر است.

تذکر: باتوجه به اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی PhD که در فرصت ارفاقی می باشند انتخاب واحد ندارند لذا امکان ثبت درخواست در سامانه وجود ندارد و این دسته از دانشجویان می بایست درخواست خود را پس از تایید استاد راهنما و همراه با تعهد کتبی (بند 6)  به تحصیلات تکمیلی دانشکده تحویل نمایند تا از طریق اتوماسیون اداری به مدیریت امور آموزشی ارسال گردد.

2- دانشجویانی که نیمسال خود را حذف می نمایند در مدت نیمسال حذف شده امکان استفاده از خدمات رفاهی از قبیل اسکان در خوابگاه وتغذیه  و استفاده از امکانات و محیط های آموزشی از قبیل حضور در کلاسها و برنامه های آموزشی و محیط آزمایشگاهها  و فیلد های درمانی را ندارند و برای دانشجویانی که در مراحل مختلف آماده سازی و تدوین پروپوزال و پایان نامه هستند در طول نیمسال اساتید محترم راهنما الزامی به پاسخگویی به درخواست های آموزشی و پژوهشی دانشجویان ندارند.

3-با توجه به اینکه نیمسال حذف شده ناشی از بیماری کرونا وقفه تحصیلی بدون احتساب در سنوات است دانشجویانی که نیمسال خود را حذف می نمایند امکان استفاده از سایر تسهیلات پیش بینی شده ویژه همه گیری کرونا  (تسهیلات مربوط به ارفاق سنوات، شهریه و ... که برای دانشجویانی که از مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات در نیمسال دوم 99-98 و اول 1400-1399 و دوم 1399-1400استفاده ننموده اند ولی پیشرفت امور تحصیلی و پایان نامه آنان متاثر از  همه گیری بیماری دستخوش تاخیر گردیده است منظور خواهد گردید) در نیمسال های باقیمانده را ندارند.

3- دانشجویان دکترای تخصصی PhD در صورت حذف نیمسال مشمول دریافت کمک هزینه تحصیلی در مدت نیمسال حذف شده نمی باشنددر عین حال این نیمسال جزء حداکثر نیمسالهای دریافت کمک هزینه منظور نخواهد شد.

4- برای اساتید محترم سرپرست پایان نامه  تحصیلات تکمیلی (راهنما - مشاور)، واحدهای آموزشی معادل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حذف نیمسال انجام می دهند منظور نخواهد گردید.

5- باتوجه به اینکه درخواست های حذف نیمسال پس از ارسال به این مدیریت در شورای آموزشی یا شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه حسب مورد مطرح و تصمیم گیری می شود لذا دانشجو می بایست درخواست خود را تا زمان تایید نهایی و ثبت در کارنامه پیگیری نماید. ضمنأ پس از تایید نهایی امکان انصراف از درخواست وجود ندارد.

6-کلیه عواقب حذف نیمسال به عهده دانشجو می باشد و تعهد دانشجو می بایست ضمیمه درخواست حذف نیمسال باشد.

 متن تعهد : "اینجانب.......... دانشجوی رشته.......... مقطع ......  به شماره دانشجویی........  از کلیه شرایط و تبعات حذف نیمسال اطلاع کامل دارم و مسئولیت کلیه عواقب آن را  می پذیرم و در نیمسال های آینده هیچگونه درخواستی خارج از قوانین و مقررات جاری دانشگاه نخواهم داشت." تاریخ و امضا

  • گروه خبری : اطلاعیه های آموزشی,اطلاعیه های مهم
  • کد خبری : 82234
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید