متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/09/03
  • - تعداد بازدید: 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مهم: شرایط نقل و انتقال و میهمانی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نقل و انتقال

با سلام و احترام
         به پیوست بخشنامه شماره 4185 / 500 / د مورخ 26 / 8 / 1400 معاون محترم آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع در خصوص اعلام شرایط میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ارسال می گردد .بر اساس مفاد این بخشنامه تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان واجد شرایط صرفا از طریق سامانه نقل و انتقال وزارتی قابل بررسی خواهد بود. ضمنا بررسی درخواست انتقال دانشجو به جز در مواردی که در آیین نامه های آموزشی ذکر گردیده زمانی میسر است که فرد متقاضی حداقل نمره قبولی در رشته تحصیلی در دانشگاه مورد تقاضا را در کارنامه تغییررشته و انتقال داشته باشد. موارد پیش بینی شده در آیین نامه های آموزشی که دانشجو به آن دلیل می تواند درخواست انتقال خود را ارائه نماید شامل موارد زیر است:
1- شهادت، فوت، یا معلول شدن سرپرست خانواده دانشجو بعد از قبولی در دانشگاه به طوی که به تشخیص مراجع قانونی به عنوان کفیل خانواده شناخته شود.
2- بیماری صعب العلاج یا معلولیت موثر دانشجو بعد از قبولی در دانشگاه به نحوی که به تشخیص شورای پزشکی دانشگاه قادر به ادامه زندگی به طور مستقل نباشد و ضرورت انتقال وی محرز باشد.
3- ازدواح رسمی و دائمی دانشجوی دختر بعد از قبولی در دانشگاه در صورتی محل تحصیل یا اشتغال شوهر به تایید مراجع ذیربط در شهر دیگری باشد.
کسب سایر شرایط اولیه برای اراده درخواست میهمانی و انتقال بر اساس آیین نمامه های آموزشی نیز ضروری است. خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع دستور فرمایید مراتب به اطلاع دانشجویان محترم آن دانشکده رسانیده شود تا در هنگام بررسی و ارسال و تایید درخواست های دانشجویان این موارد مدنظر قرار گیرد.
  • گروه خبری : اطلاعیه های آموزشی,اطلاعیه های تحصیلات تکمیلی
  • کد خبری : 81161
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید