متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/01/14
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لزوم ارائه کارت واکسیناسیون توسط دانشجویان پس از پایان تعطیلات

کارت واکسیناسیون


پیرو نامه شماره782716/1400 مورخ 21 / 12 / 1400 در خصوص ابلاغ بخشنامه نحوه ارائه آموزش ها در نیسمال دوم 1400 بعد از تعطیلات سال 1401 موارد تکمیلی زیر را به استحضار می رساند:

1- حضور دانشجویان همه مقاطع تحصیلی در همه رشته ها در محیط های آموزشی (دانشکده ها، مراکز آموزشی - درمانی و سایر فیلدهای آموزشی) و اسکان در خوابگاهها و حضور در سایر فضاهای اداری، رفاهی دانشگاه از ابتدای آغاز آموزش حضوری در سال 1401 مستلزم تزریق 3 دوز واکسن و ارائه گواهی مربوطه است. لازم است معاونین محترم آموزشی دانشکده ها (و در مورد دانشجویان ساکن در خوابگاهها اداره خوابگاهها) از کامل بودن واکسیناسیون دانشجویان قبل از اجازه حضور در محیط های آموزشی یا خوابگاه به طریق مقتضی اطمینان حاصل نمایند.

2- در صورت عدم تزریق 3 دوز واکسن حضور دانشجو در برنامه های آموزشی و خوابگاهها ممنوع بوده و در صورتی که دانشجو دلیل موجهی برای عدم تزریق واکسن نداشته باشد این عدم حضور در برنامه های آموزشی غیر موجه قلمداد می گردد و تبعات ناشی از آن بر عهده دانشجو خواهد بود.

3- لازم است دانشجویانی که برای عدم تزریق واکسن بر اساس پروتکل کشوری دلیل موجه (محدودیت پزشکی) دارند گواهی مربوطه را که از طرف پزشک یا مرکز بهداشتی - درمانی صاحب صلاحیت صادر گردیده است با ارائه مستندات لازم به تایید مرکز طبی دانشجویان دانشگاه برسانند. حضور این دسته از دانشجویان تا زمان تایید مرکز طبی در محیط های آموزشی و خوابگاهها ممنوع است.

4- شروع آموزش حضوری دانشجویان ورودی 1400 رشته های مختلف تحصیلی(دانشجویان مقاطع تکمیلی) در دانشکده های مستقر در شهرستانهای استان (به جز شیراز) که امکان اسکان دانشجویان متقاضی در خوابگاههای دانشجویی را دارند از 14 فروردین 1401 بلامانع است.

  • گروه خبری : اطلاعیه های آموزشی,اطلاعیه های تحصیلات تکمیلی
  • کد خبری : 80570
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید