قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400
اطلاعیه ثبت نام پذیرفتهشدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 1400
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ناپیوسته زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد :
توجه 1 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان ، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.دانشجویان ورودی نیمسال اول (رشته های رادیولوژی و بهداشت عمومی سپیدان)می بایست پس از تایید ثبت نام جهت انتخاب واحد با دانشکده محل تحصیل خود تماس حاصل نمایند.نحوه انتخاب واحد دانشجویان ورودی بهمن ماه متعاقبا توسط دانشکده محل تحصیل اطلاع رسانی خواهد شد.
توجه 3: : مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما لغو گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
توجه4: جهت انجام ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 1400/07/04 لغایت چهارشنبه مورخ 1400/07/07 به سایت saba.sums.ac.ir مراجعه نمایید.
** جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
1 –صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت)
2 – عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)
3 – پشت و رو کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن
- ارائه برگه معافیت تحصیلی نظام وظیفه
جهت دریافت معافیت تحصیلی به سامانه اینترنتی دریافت معافیت تحصیلی به نشانی epolice.ir مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)
تذکر مهم 1:
مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و این دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد.
تذکر مهم 2:
پذیرفته شدگانی که در حال حاضر در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند می بایست جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن گواهی خدمت از یگان خدمتی –دو قطعه عکس و برگ اعزام به خدمت به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 205 مراجعه نمایند .بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه بعهده نخواهد داشت.
5- تصویر فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان یا فرم میزان بدهی. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
- جهت اخذ فرم تسویه حساب صندوق رفاه یا فرم میزان بدهی میتوانید به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی « srd.ir» قسمت مشاهده وضعیت بدهی - نامه های صادره مراجعه و فایل مربوطه را پس از دانلود اسکن و بارگذاری نمایید. چنانچه در قسمت نامه های صادره برای شما نامه ثبت نشده است می بایست در قسمت ارسال درخواست ،تقاضای خود را ثبت نموده تا برای شما نامه تسویه حساب یا فرم میزان بدهی صادر گردد. « راهنمای دریافت فرم صندوق رفاه»
-فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه مدرک فوق ندارند.
6- تصویر گواهی اتمام یا معافیت از طرح دوره کاردانی. (حجم فایل حداکثر 200)
تبصره : پذیرفته شدگانی که در حال انجام طرح نیروی انسانی می باشند در صورت ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول محل خدمت خود ، مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت ،نیاز به ترخیص از طرح ندارند.
7- دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در دوره کاردانی حداکثر تا تاریخ 31/06/1400 برای پذیرفته شدگان نیمسال اول و حداکثر تا تاریخ 30/11/1400 برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم باشد. (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت.)
8-موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری (حجم فایل حداکثر 200)( ویژه مستخدمین دستگاه ها)
9- فرم تائید صحت اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)
توجه : پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه و شغلی در « سامانه ثبت نام الکترونیک » نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام ، پس از امضاء به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید. « نمونه فرم »
10– فرم های شماره 1 و 2 و 3 و 5(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) (ازاینجا بگیرید) این فرم ها شامل تمامی دانشجویان بوده ، می بایست پس از تکمیل و امضاء ، در سامانه ثبت نام بارگذاری گردد.
تذکر:
پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد(شهریه پرداز) نیاز به ارائه فرم شماره 5 ندارند .
نکات مهم:
نکته 1 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) می بایست مبلغ 60 میلیون ریال (معادل شش میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند .علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 50 میلیون ریال تهیه و اصل سفته که به امضای دو نفر ضامن معتبر رسیده است به آدرس:شیراز-خیابان زند-دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه - اتاق 206 امور شهریه -کد پستی 53185-71348 پست نمایید.**لطفا بر روی پاکت پستی ضمن درج نام و نام خانوادگی عبارت (مربوط به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته سال 1400 می باشد) نیز درج گردد **
- پذیرفته شده می بایست نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را روی اوراق سفته نوشته و در محل امضای متعهد ضمن امضا اثر انگشت خود را نیز درج نماید.
- ضامنین می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی و اثر انگشت خود درج و امضا نمایند.
- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی اوراق بهادار می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.
- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نکته 2:باتوجه به شیوع بیماری کووید – 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت نام به صورت کاملا غیر حضوری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال خواهد شد.
پس از ارسال درخواست ثبت نام ،پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه در قسمت یادداشت ، پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید. «دریافت نمونه گردش کار »
نکته 3: عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میگردد.لازم به ذکر است دریافت شماره دانشجویی به شرط تائید کلیه مدارک ثبت نامی به منزله اتمام فرایند ثبت نام می باشد.
نکته 4: جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 5: هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید
نکته 6: ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.
ارتباط با کارشناسان ثبت نام از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل:
- پذیرفته شدگان محترم در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص ثبت نام الکترونیک می توانند با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.(در روز های اداری از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 عصر)
نام خانوادگی کارشناس |
سمت |
شماره داخلی |
آدرس ایمیل |
|
آقای پیش آهنگ |
کارشناس ثبت نام |
214 |
|
|
خانم یزدانی |
کارشناس ثبت نام |
213 |
|
|
آقای جعفر زاده |
کارشناس ثبت نام/نظام وظیفه |
211 |
|
|
خانم زارعی |
کارشناس شهریه |
218 |
|
|
مهندس همراهی |
کارشناس IT |
236 |
|
|
|
|
|||
مهندس رعیتی |
240 |
|
||
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه: 32346950 ، 32346951 ، 32346952 ، 32346953 ، 32341259 ، 32341344 ، 32359318 جهت ارتباط با کارشناسان لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید. |
نظر دهید