• 1400/04/27
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده علوم توانبخشی شیراز

برگزاری وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی" توسط گروه شنوایی شناسی

برگزاری وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی" توسط گروه شنوایی شناسی


وبینار علمی یک روزه "توانبخشی دهلیزی در اختلالات دهلیزی محیطی" با استقبال بی نظیر شنوایی شناسان از سراسر کشور روز چهارشنبه مورخ 23 تیرماه از ساعت 8 الی 12/30 توسط گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. در این وبینار دکتر افسانه دوستی (دبیر علمی)، دکتر شقایق امیدوار و دکتر زهرا جدی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر رضا حسین آبادی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر مسلم شعبانی از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان سخنران حضور داشتند.

تمرکز این وبینار آشنایی شرکت کنندگان با ضایعات دستگاه دهلیزی محیطی و انتخاب رویکرد های توانبخشی مناسب در هر اختلال بود. همچنین، مباحثی چون پرسشنامه های مورد استفاده در فرایند تاریخچه گیری، ارزیابی و توانبخشی سرگیجه و چگونگی تشخیص افتراقی اختلالات دهلیزی محیطی از مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در پایان وبینار، جلسه پرسش و پاسخ با حضور تمامی اساتید مدعو برگزار شد.

لازم به ذکر است که به کلیه شرکت کنندگانی که در وبینار حضور داشته و آزمونی که در سامانه آموزش مداوم تعریف شده بود را با موفقیت به پایان رسانده بودند، سه امتیاز بازآموزی تعلق گرفت.

 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار کتابخانه
  • کد خبری : 44138
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید