نقشه سایت     
 منشور اخلاقی دانشکده علوم توابخشی

منشور اخلاقی بر دو وجه استوار است:
  1. کسانی که بعنوان مشتری و یا ارباب رجوع یک سازمان، به صورت های مختلف با سازمان ارتباط دارند.
  2. کسانی که ارائه خدمت به مراجعان را برعهده دارند.

محورهای منشور اخلاقی بر پایه های زیر استوار است:
  • نظم و انضباط درمحل کار
  • آراستگی ظاهر
  • وقت شناسی
  • برخورد خوب با ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام و نزاکت
  • انجام امور براساس عدل و انصاف
  • انجام امور ارباب رجوع درکمترین زمان ممکن
خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان با رعایت منشور اخلاقی در انجام هر چه بهتر امور براساس ضوابط و مقررات و پویایی و رشد چشمگیر سازمان نقش دارند.


در پیشگاه خداوند متعال باخود عهد می بندم که همه روزه و در تمامی ساعات، با ظاهری آراسته و در محیطی منظم و در نهایت نظم و انضباط و ادب و احترام، با برخوردی نیک و پسندیده با ارباب رجوع، مردم و همکاران تعامل برقرار نموده و در کوتاهترین زمان ممکن امور محوطه را در کمال صداقت و رعایت انصاف به انجام رسانیده و در صورت برآورده نشدن خواسته ارباب رجوع، توضیحات کافی برای روشن شدن ذهن آنان ارائه نمایم و در راستای اهداف متعالی سازمان و کشور، خود را مقید به اجرای رسالت، اصول و منشور ذیل دانسته و پایبند باشم.
  • درحفظ نظم محل کار، اتاق و میز تحریر خود خواهم کوشید؛ چرا که نظم و انضباط، نشانگر شخصیت، ایمان و اعتقاد به خدمت صادقانه است.
  • با کمال خوشرویی از ارباب رجوع استقبال و پس از انجام کار، با کمال خوشرویی او را بدرقه نمایم، چون مردم و ارباب رجوع ولی نعمت ما هستند.
  • تعلقات سازمانی را در خود می پرورانم و به همکاران احترام می گذارم تا با همدلی، در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع مردم گام بردارم.
  • انجام صحیح و سریع امورمحوله را جزء وظیفه خود دانسته و با توجه به گرانبهاتر بودن وقت از طلا، در کوتاهترین زمان ممکن خواسته های ارباب رجوع را با توجه به ضوابط اجابت نمایم.
  • از هرگونه بحث و پافشاری و اصرار غیرمعمول در رابطه با اثبات نظرات به حق و قانونی با ارباب رجوع خودداری و درصورت قانع نشدن، با کمال احترام ایشان را به مقامات بالاتر معرفی خواهیم نمود.
  • از نارضایتی ارباب رجوع در صورت برخورد نامناسب ناخواسته، متاثر و با فروتنی از او عذرخواهی و درنهایت افتخار از او تشکرنمایم.
  • مشتاقانه به نظرات و دیدگاه های ارباب رجوع گوش داده و از انتقاد و پیشنهاد ایشان در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر روش انجام کار، براساس مقررات استفاده می کنم.
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1396-10-29 0:39        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ